Hem > Uncategorized > Vad har hänt sedan sist!?

Vad har hänt sedan sist!?

Jo, en del. Eftersom jag länge sökt efter ett lätt sätt att uppdatera med bilder från bygget istället för att använda mig av albumet där det alltid börjar från bild 1 och inte går att lägga upp lättare eller mer lättåtkomligt – har jag nu kommit till den punkt att jag ger upp! =)

Det får bli så här.. Sen får vi se om jag ändrar på det igen så småningom när dom gör lite bättre program till mig, precis så som jag vill ha dom!

Som synes har vi öppnat upp mellan husen – ÄNTLIGEN!

Det känns helt overkligt, men det är sant!
Huset blev helt plötsligt helt enormt stort. Vi fick 2 toaletter, en tvättstuga och ett blivande vardagsrum som än så länge är precis som jag tänkt mig det.
Vi har kvar att lägga golvet i vardagsrummet samt att sätta upp dörrfoder och golvlister innan vi kan sätta oss ner i soffan ett par timmar 😉

Toaletten har blivit installerad – och blev jättebra den med!

Kakel från Kakelcentralen vid Väla, duschhörnan från Svedbergs (så klart), samt kommod etc från Rinkaby Rör.

Hälften av elen har oxå blivit kopplad så vi närmar oss verkligen med stormsteg.

Hallgolvet är som ni ser oxå på plats.

Kategorier:Uncategorized
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

