Hem > Fototriss, svart/vitt > Fototriss – F som i flickor

Fototriss – F som i flickor

Veckans fototriss är tre bilder på bokstaven F eller T. Jag har valt F och tre bilder på tre olika Flickor, alla i svart/vitt som en lite röd tråd!

Elsa

Tove

Matilda

Vill ni titta på fler bilder från Fototriss? Klicka här!
Kategorier:Fototriss, svart/vitt
  1. 1 mars, 2009 kl. 17:17

    Tre fina bilder i din triss.Kram Synne.

  2. 1 mars, 2009 kl. 17:47

    Fina flickor i din triss!Den andra bilden gillar jag mest 🙂Ha en fin kväll och kika gärna in hos mig!

  3. 1 mars, 2009 kl. 19:22

    Kul att se bilder i svartvitt för en gångs skull. Fina bilder alla tre:-)

  4. 1 mars, 2009 kl. 19:22

    Just porträttfoton blir så mycket vackrare och intressantare i svart/vitt tycker jag. Dina flickor är finfina alla tre!

  5. 2 mars, 2009 kl. 08:03

    Underbara porträtt bilder!!Mitten bilden tycker jag lite extra om, så det blir min vinnare!!

  6. 2 mars, 2009 kl. 10:16

    Wow! Vilken fantastisk triss! Vackra porträttfoton alla tre!Ha en bra vecka! Kramis

  7. 2 mars, 2009 kl. 10:25

    Fin triss på flickorna.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

