Hem > Uncategorized > Vårkänslor

Vårkänslor

Man är ju ingen expert på blommor direkt – Det är ingen, hittills, som sagt att jag har gröna fingrar. Men jag kan ju försöka fånga blommornas vackra yttre med bästa förmåga!

Dessa hittade jag i Anders & Martinas trädgård, de kallades visst för ogräs. Men jag vet inte. Jag tycker dom är rätt fina…
Denna lilla bukett växer hemma hos oss…

Kategorier:Uncategorized
  1. Anonymous
    9 april, 2009 kl. 06:13

    Vad ska man säga? Inga gröna fingrar? Grön kamera!Anna

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

