Hem > Uncategorized > Lugnet sänker sig

Lugnet sänker sig

Att följa en serie på TV är inte min favoritsysselsättning, jag kommer liksom aldrig ihåg vilken dag min serie går o så missar jag några avsnitt här och där o sen är det inte lönt…

Kan inte påstå att Jane följer så väldigt många serier så slaviskt heller men ibland hittar hon något. Då ser det ofta ut så här i vårt hem…

Jag var bara tvungen att testa tekniken Linda, tack för tipset!

Kategorier:Uncategorized
  1. 15 april, 2009 kl. 19:35

    Hehe, coolt! Men vad gör du bakom soffan?

  2. 15 april, 2009 kl. 19:46

    Hahaha 🙂 Kul idé! Så din fru har tre män?!! 🙂

    Jag har 18-135mm kitobjektivet som jag fotar en del med. Men mina blom- och insektsbilder är tagna med mitt Tamron 90 mm macro, I love it!
    Sen har jag ju förstås en önskelista! Vidvinkel och ett fast 35 mm. Och ett tele… 🙂

  3. 16 april, 2009 kl. 11:10

    Bakom soffan vill jag gärna byta kanal! Vad trodde du? =)

    Hon kanske önskar att hon hade tre män, då hade ”vi” hunnit med där hemma! 😉

  4. Kexxet
    17 april, 2009 kl. 06:50

    Hahaha cooolt! 🙂
    Fast samtidigt lite läskigt..

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

