Hem > Fototriss > Fototriss – Så här ser det ut där jag är idag, del 3!

Fototriss – Så här ser det ut där jag är idag, del 3!

Veckans fototriss, är äntligen något jag vill vara med på! En triss där man MÅSTE ta nya bilder. Alla skriver alltid i sina inlägg att de inte har tid att ta nya bilder, men strunta i det den veckan då. Man behöver inte heller lägga ut sina bilder innan 09.00 på söndagen, man har ju faktiskt en hel vecka på sig! Undras hur många som nu verkligen tagit nya bilder denna gången, datumtvång kanske ! =)

Mina bilder är dagsfärska hur som helst…



Tove (& Elsa) och jag lekte lite med deras Pet Shop i gröngräset idag! Tyckte det var kul att fotografera i lite kul vinklar!!

Kategorier:Fototriss
  1. 4 maj, 2009 kl. 00:30

    Hej. Vilken klurig bildsvit. Och den lilla flickans ansiktsuttryck, så bra fångat.
    🙂

  2. 4 maj, 2009 kl. 07:15

    Det är härliga bilder där den sista vinner mitt hjärta lite extra mycket!
    Ha en skön vecka! Kramis

  3. 5 maj, 2009 kl. 09:21

    Roliga bilder och kul tolkning! Jag har en liknande bild i mitt huvud och nu blev jag ännu mer inspirerad till att ta den. Jag ser killarnas lilla Wallie i gräset, gärna lite mjukt kvällsljus… Jag får nog försöka ta den bilden 🙂

    Ha det gott!

  4. 5 maj, 2009 kl. 11:40

    Vilken kulig serie bilder! Bravo!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

