Hem > Uncategorized > En rundvandring i trädgården!

En rundvandring i trädgården!



Kategorier:Uncategorized
  1. 12 maj, 2009 kl. 06:37

    Är det en äppleblomma?? MYCKET fint vinklat 🙂

  2. 18 maj, 2009 kl. 07:59

    En vallmoknopp, redan?! Härligt! Fina bilder du visar. Om jag får komma med en liten åsikt så tycker jag att sista bilden på solnedgången skulle höjas ytterligare ett snäpp om du beskar den så att det är lika mycket svart på höger sida som på vänster. Som det är nu tycker jag att det svarta på högerkant dominerar. Men ljuset är ljuvligt och siluetten på trädet ärskitsnygg! Och så måste jag ju tillägga att det är en smaksak så klart 😉

    Ang min plommonblomma så har jag fotat i kvällssol med macrot. Bakgrunden är själva trädet men bilden blev rätt mörk för jag exponeringskompenserade för att inte få utfrätta blommor. Jag har mörkat ner bakgrunden ytterligare samt ljusat upp blommorna lite. Bakgrunden blir ju också så tacksamt oskarp med objektivet 🙂
    Häpp!

    Ha det gott!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

