Hem > Fototriss > Fototriss – Dubbel

Fototriss – Dubbel

Denna veckans fototriss lockade mig med ett triss i dagsaktuella bilder.


Den sista bilden blev en dubbel, dubbel… Hoppas den är godkänd!
För fler bidrag: http://fototriss.blogspot.com/
Posted by Picasa
Kategorier:Fototriss
  1. 30 augusti, 2009 kl. 05:27

    Dagsfärska ute från en åker så här tidigt på morgonen!! Du måste bo på landet……..om du inte är väldigt morgonpigg förstås!
    Snyggt var det i alla fall och favoriten blev den sista ”dubbel-dubbel”. /Anette

  2. 30 augusti, 2009 kl. 06:35

    Vilken fin triss i trissen. Du har verkligen fått till fina & vackra bilder på dessa hörullar! Hoppas att du får en riktgt skön söndag!

  3. 30 augusti, 2009 kl. 07:07

    Underbar triss, är så fint att få se dessa balar innan dom hamnar i plast!

    Sista bilden blir min favo!

    Ha en bra dag!

    annette

  4. 30 augusti, 2009 kl. 07:41

    Va fina höbollarna är innan dom packar in dom i vit plast.
    Jag röstar på mittersta bilden. Den ger en sommarvarm känsla.

  5. 30 augusti, 2009 kl. 08:17

    Snyggt…fint ljus i bildena och jag väljer ingen favorit, för det kan jag inte.

  6. 30 augusti, 2009 kl. 09:52

    Kul tolkning! Snygga bilder! Framför allt gillar jag den första bilden! Rogivande!

  7. 30 augusti, 2009 kl. 10:02

    Fiffig triss och sistan med dubbelt dubbelt var häftig!

  8. 30 augusti, 2009 kl. 12:56

    Du…när jag ser en triss som jag gillar ler jag..och nu skiner jag som en sol…

  9. 30 augusti, 2009 kl. 16:42

    WOW! Vilka underbart sköna bilder!! Det går inte välja favorit här..

  10. 30 augusti, 2009 kl. 20:59

    Vad fina bilder i sepiabrunt! Var bor du? Det liknar Skåne men höbalar finns det väl överallt kan jag tro! Ha det gott!

  11. 31 augusti, 2009 kl. 08:01

    Snygga bilder alla tre. Ja, de där runda balarna ser man ofta ute på fälten den här årstiden.

  12. 31 augusti, 2009 kl. 15:08

    Fina färger, härliga bilder och underbar triss!

  13. 3 september, 2009 kl. 17:09

    Så fint, och höbalarna är inte inslagna i den fula vita plasten, vilket gör det extra vackert.

    Röstar på bild nr 3, den är mest magisk.
    Vill du ha tips på magi inom trädgårdsområdet, hälsa på hos mig.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

