Hem > JA > Jaha!

Jaha!

Då var det tydligen dax!

Pappa Kalles inlägg för ett tag sedan fick mig att tänka efter lite. Varför säger man ”alltid” nej till sina barn. Den vägen är alltid lättare att välja men frågan är väl om det blir bättre av det.

Hur som helst. Imorgon är stora JA dagen!
Önska mig lycka till…

Kategorier:JA
  1. 29 januari, 2010 kl. 22:09

    Lycka till, du lär behöva det, barn är väääldigt, väldigt smarta… 🙂

  2. 29 januari, 2010 kl. 22:24

    Tack! Jag tror jag behöver det…

  3. 31 januari, 2010 kl. 18:15

    Lycka till… fast jag har ju redan sett hur det gick…

  4. 31 januari, 2010 kl. 21:59

    En underbar idé (:

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

