Hem > JA > Den stora JA sägar dagen!

Den stora JA sägar dagen!

Dagen började rätt bra – tidigt på morgonen hade jag bara lovat att leka med Barbie efter frukost. Det skulle jag kunna överleva eller hur. Bara jag slapp vara Ken…
Men dagen blev inte alls som jag/barnen tänkt. Vi var ”tvungna” att ge oss iväg till affären för att köpa en present och sedan iväg på ett kalas – så det gavs inte utrymme för en utmaning av denna storlek… Men idag är det en ny dag! =)


Men det kunde ha slutat illa, när barnen ville gå in och titta på kaninerna – men det man inte hör kan man inte säga nej till heller…
Faktum är att den enda kommentar jag fick var att Elsa skulle önska sig en kanin, Ja, svarade jag.

Kategorier:JA
  1. Anonymous
    1 augusti, 2010 kl. 07:08

    Hej och tack för en underbar fest igår. Allt med den var magiskt och vackert precis som ni två. Massor med grattiskramar än en gång!
    Åsa

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

