Hem > Uncategorized > Lunch

Lunch

Efter ett hårt förmiddagspass tar man igen sig lite i köket. Såg Landet Brunsås igår, det handlade om att man skulle vara noga med sin lunchtimme. Att det var viktigt att samla nya krafter och inte stressa ner maten. Jag är nog precis en sådan person som gärna sitter och tänker mycket på vad jag ska göra sen istället för att vara i nuet. Man kanske skulle bli lite mongolid…
Kategorier:Uncategorized
  1. Jonas
    11 februari, 2010 kl. 19:15

    Word. Hade du varit lite mer i nuet hade jag inte behövt rädda dig hela tiden när du inte levererade alla paket i tid.

  2. 11 februari, 2010 kl. 19:30

    Jag vet, men när man blir så gammal som jag snart är så växer man som människa och förstår så mycket mer än ni ungdomar!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

