Hem > Uncategorized > Vår?

Vår?

När kommer den egentligen, jag har hört talas om den, men ännu ser vi inga tecken… Kung Bore håller ett stenhårt grepp om oss. För oss här nere i söder så är detta väldigt ovanlig – men för de som börjar bli trötta på den så säger jag bara så här.
Alternativet är sämre, tänk bara regn i sidled, mörker, hårda vindar, slask… En kall snörik vinter är inte så dum ändå!

Imorgon tänker jag försöka mig på en ja-dag. (igen)

Vi satt i soffan och pratade och så frågade jag vad mina kära små barn ville göra imorgon om dom fick bestämma helt själv.
-Äta glass, sa Elsa.
Ok, den dagen kanske inte blir så tuff som jag trodde… Tove ville leka med Barbie.
Man kan tänka sig tuffare utmaningar.

Vi får väl se imorgon hur det utvecklar sig – jag vill verkligen göra detta!

P.S. Det är tillåtet att kommentera! =) Det blir liksom roligare då, att skriva…

Posted by Picasa
Kategorier:Uncategorized
  1. 12 februari, 2010 kl. 22:20

    ah, Kung Bore. Även jag är trött på detta vita elände. Jag flydde hundra mil söderut, men snön hann ifatt mig 😉

  2. Jenny J
    13 februari, 2010 kl. 11:52

    Ah…en sådan dag hade vi oxå här hemma för nån helg sedan…barnen fick göra precis vad dom själva ville vilket innebar en himla massa data/tvspelande samt en och annan glass som slank ner. Det var väldigt trevligt måste jag säga…varför fylla barnens ledighet med en massa måsten och förbud alltid? 🙂

    Trevlig helg!!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

