Hem > Uncategorized > Åldersnoja

Åldersnoja

Kan man ha det vid min ringa ålder…
Nej, det tror jag inte, det känns inte så i alla fall. Tänk om det alltid har varit så, att själv känner man sig fortfarande som 20-25 men den yngre omvärlden ser en som en gammal gubbe. Ungefär som mina egna tankar när jag var 25…
Men trots allt märks det ju, det är svårare att motivera sig till fysisk aktivitet, i alla fall just nu. Testade att jogga lite förra veckan men kroppen känns otroligt tung. Som ”tur” var fick jag låna en kollegas motionscykel, ska försöka komma lite i trimm med den. När sen flåset är lite bättre och vikten lite mindre så ska joggingskorna fram igen.
När det gäller vår renovering så har vi gjort ännu en stor beställning på material. Tanken är ju att vi ska vara ”hyfsat” klara med huset till sommaren
Det lutar åt fest den 31 juli…
Nu ska fasaden på den gamla delen bytas ut, en ny dörr ska sättas in från köket ut i trädgården. Det ska putsas färdigt på stalldelen, allt ska färdigmålas och vi har grävt för dränering runt huset. Nu j*vlar!

Posted by Picasa
Kategorier:Uncategorized
  1. 29 mars, 2010 kl. 21:11

    Aha, din tur att representera företaget i år, jag förutsätter att du har anmält dig till JR… 🙂

  2. 30 mars, 2010 kl. 07:59

    Nja, jag har ju en gammal krigsskada som gör att jag inte kan springa lopp.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

