Hem > Uncategorized > Julstämning i huset

Julstämning i huset

Rekordtidigt har vi fått in granen i år. Barnen fick pynta nästan helt själv…

Kategorier:Uncategorized
  1. 16 december, 2010 kl. 07:24

    Vilken fin blogg du har, och härligt med julstämning! Vilken design använder du dig av? Och har du tips på hur man gör för att få större bilder när man mobilbloggar?? När jag mailar bilder från mobilen blir de så små, och jag vill ha dem större. Men du kanske har koll på detta?! 🙂

    Tack o hej!

  2. 16 december, 2010 kl. 11:26

    Tack för svaret!!

    Jag mailar också in mina bilder men de blir ju ändå så små…men nu har jag laddat ner en app till mobilen och då kan jag få bilderna hur stora som helst 🙂
    Ska även leka lite med bredden på bloggen.
    Tack!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

